Enel anunță o schimbare majoră pentru sistemul informatic, platforma cu ajutorul căreia sunt gestionați clienții urmând să fie modernizată.
„Trecerea la noua platformă va însemna că, în perioada 24-29 martie 2021, o parte din serviciile noastre vor fi temporar indisponibile. Ai mai jos o listă a acestora, iar aici vei găsi toate informațiile detaliate care îți sunt necesare”, afirmă reprezentanții companiei.
Site-urile enel.ro, myenel.ro: nu se vor putea efectua plăți, încheieri/modificări contracte, transmitere index, interogare sold, vizualizare copie factura;
- Aplicatia MyEnel nu va funcționa;
- Call Center: vor fi indisponibile opțiunile de transmitere index, interogare sold;
- Magazine: vor fi indisponibile opțiunile de transmitere index, interogare sold, emitere copie factura.
„Pentru cererile deja înregistrate nu îți face griji, acestea vor fi soluționate, însă timpul de răspuns poate fi mai mare decât de obicei.
Revenim cât mai curând cu forțe proaspete, așa că te vom anunța când toate serviciile vor fi complet disponibile”, arată cei de la Enel.