Connect with us

Hi, what are you looking for?

flanco.ro/

Știri

Timișoara – O gară de secol 19 și o infrastructură de secol 20

Dacă, în anii ’90, un drum Timișoara – București dura aproximativ 7–8 ore, acum, pasagerii pierd peste 10–11 ore pentru a ajunge din orașul de pe Bega în Capitală. Asta pentru că șinele sunt vechi, sunt zeci de restricții de viteză, iar materialul rulant este și el învechit, iar trenurile nu pot circula cu viteză, conform, banatulazi.ro.

Beneficiile transportului feroviar

În contextul provocărilor globale legate de mobilitate şi dezvoltare durabilă, Uniunea Europeană promovează în prezent transportul feroviar. „O Europă mai verde, cu emisii scăzute de carbon” este un proiect ce vrea să încurajeze circulația feroviară în detrimentul transportului rutier. Analizele economice efectuate la nivel european subliniază că „transportul feroviar este mult mai eficient economic decât transportul rutier”. De ce? Iată câteva motive!…..

 

 

Amănunte pe: banatulazi.ro.

Adăuga comentariul tău !

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vă recomandăm

ALEGERI 2024

Direct la Subiect cu Ilie Petrovici, directorul Casei de Cultură „Traian Grozăvescu” din Lugoj. Discutăm despre cum a găsit această instituție la venirea lui...

Știri

Programul întreruperilor de curent în judeţul Timiş, pentru această săptămână, a fost actualizat de către Rețele Electrice Banat Miercuri, 17 aprilie Giera, Toager –...

Direct la Subiect

Doi lugojeni au plecat într-o aventură epică, pentru a străbate pe bicicletă cele mai misterioase locuri din India. Povestea lor a început în Delhi,...

Știri

Primăria Lugoj a câștigat definitiv în instanță contestația împoriva deciziei date de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor care cerea reevaluarea primei oferte. Managerul...