Lugojenii, dar și cetățenii din zona orașului, trebuie să respecte o nouă regulă atunci când au nevoie de eliberarea unui buletin de identitate nou. Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că, începând cu data de 1 martie 2022 cererile pentru eliberarea actelor de identitate la Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidența Persoanelor Municipiului Lugoj (SPCLEP) se vor depune exclusiv în baza programării prealabile prin telefon, conform, lugojeanul.ro.
Preluarea solicitărilor de programare se va face zilnic, de luni până vineri între orele 8.00 – 12.00, la telefon 0256 352.516, cu maximum 30 de zile înainte de data solicitată.
Prin acest demers municipalitatea intenționează să elimine perioadele lungi de așteptare în fața sediului SPCLEP (Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidența Persoanelor Municipiului Lugoj) și a aglomerările de persoane care contravin reglementărilor legale din perioada stării de alertă.