Primăria Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcțiilor publice de conducere vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, de: Șef birou, clasa I, gradul II-Biroul investiții, Direcția tehnică și Șef birou, clasa I, gradul II-Biroul agricol cadastru, Direcția administrație publică locală, conform, lugojeanul.ro.
Proba scrisă se va desfășura în data de 08 aprilie 2021, ora 11.00, iar proba de interviu se va desfășura în data de 14 aprilie ora 11.00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura științe inginerești, respectiv master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalent; minim 5 ani vechime în specialitatea funcțiilor publice de conducere…….
Amănunte pe: lugojeanul.ro.