Lugojeanii vor începe să plătească serviciile Aquatim începând cu luna iulie, după finalizarea procesului de încheiere a contractelor. Inginerul Mihai Grozăvescu, responsabilul sucursalei Aquatim Lugoj, a explicat că primele facturi vor fi emise în funcție de cum se finalizează încărcarea datelor în sistem, conform: https://redesteptarea.ro/
Potrivit lui Grozăvescu, procesul de contractare a început la începutul lunii iunie, întâi cu casele, firmele și instituțiile, iar de două săptămâni s-a extins și la blocuri. Pentru acestea, contractele se fac pe fiecare scară, iar acolo unde nu există asociații de proprietari, locatarii pot desemna un reprezentant.
„Pe partea de case am parcurs cam jumătate din municipiu, însă nu am reușit să încheiem contracte cu toți, mulți fiind plecați din țară. La blocuri, din 570 de scări, am parcurs aproximativ 140”, a precizat inginerul.
Aquatim are zilnic 10–12 echipe pe teren pentru a accelera procesul. Sucursala din Lugoj, situată în fosta curte a grădinii de vară a Hotelului Dacia, este complet funcțională și dispune de 20 de angajați, care se ocupă de citiri, relații cu publicul, contabilitate și casierie.
Grozăvescu a menționat și dificultățile întâmpinate, mai ales în rândul locatarilor de la blocuri, care nu sunt obișnuiți cu sistemul de contractare individuală prevăzut de legea în vigoare din 2008. Aceasta obligă toate scările de bloc să fie constituite ca asociații de proprietari.