Economie

Începutul de an aduce românilor o creştere a salariului minim.

Salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată a crescut la 3.000 de lei, cu 200 de lei deductibili, potrivit unei hotărâri de guvern. Valoarea netă încasată de salariat va fi de 1.863 de lei. Salariul minim în construcţii se majorează şi el de la 3.000 la 4.000 de lei.
De asemenea, salariul brut în sectorul bugetar se majorează cu 10%. În plus, alocaţiile de stat pentru copii se indexează cu rata inflaţiei.

 

Publicitate. Scroll pentru a continua.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vă recomandăm

Știri din Lugoj

Poliția Municipiului Lugoj are un nou șef. Comisarul-șef Cristian Dimofte a fost declarat admis la concursul organizat pentru ocuparea funcției de conducere și revine...

Știri din Lugoj

Podul de Fier din Lugoj se apropie de momentul redeschiderii circulației, însă traficul nu poate fi reluat până la finalizarea tuturor intervențiilor din zonă....

Stiri Timișoara

Lovitură de teatru în dosarul care a zguduit CFR Timișoara! Cei nouă angajați ai CFR Călători care fuseseră condamnați în primă instanță la pedepse...

Stiri din Timiș

Buziașul face un pas important pentru dezvoltarea turismului local. Consiliul Local a aprobat în unanimitate proiectul pentru construirea unei noi zone de agrement, o...

Copyright © 2026 Banat NEWS. Toate dreprurile rezervate. Dezvoltat de POWER MEDIA FX

Exit mobile version