Aleșii locali sunt convocați luni, 29 iulie, de la orele 13, în Sala de Protocol a Primăriei Municipiului Lugoj, la ședința ordinară de pe luna în curs.
Pe ordinea de zi sunt 17 proiecte care vor trebui votate, probleme ale comisiilor de specialite și diverse. Primul punct este alegerea președintelui de ședință. Al doilea, pe masa edililor, privește acordarea avizului Consiliului Local pentru prestarea de servicii funerare, de către societatea ”MONDO GRANITI & MARMI” S.R.L., urmat de cel care vizează neexercitarea dreptului de preemțiune pentru achiziționarea imobilului situat în Lugoj, Piața I.C. Drăgan nr. 11, et. 1, ap. 3A.
Edilii vor mai trebui să aprobe însușirea rapoartelor de evaluare pentru unele terenuri situate în municipiul Lugoj, în vederea vânzării acestora și aprobarea vânzării, prin licitație publică, a unui număr de șapte imobile-terenuri, aparținând domeniului privat al municipiului Lugoj.
Tot la partea imobiliară mai sunt: revocarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Lugoj nr. 69 din 29.04.2024 privind rectificarea unei suprafețe de teren înscrisă în C.F. nr. 406022 Lugoj (nr. C.F. vechi: 248 LR), nr. top. 392-393/1-394-395/1 și atestarea acesteia la domeniul privat al municipiului Lugoj, exprimarea acordului pentru prima înscriere în Cartea Funciară a unui imobil – teren, ce aparține domeniului privat al municipiului, dar și aprobarea Planului Urbanistic Zonal (PUZ) – ”Alipire și dezlipire parcele, construire locuințe colective și locuințe individuale” în intravilanul municipiului Lugoj.
În același domeniu, consilierii locali vor trebuie să-și exprime acordul pentru prima înscriere în Sistemul Integrat de Cadastru și Carte Funciară a imobilului-teren înscris în C.F. nr. 406022, în suprafață de 872 mp, ce aparține domeniului privat al orașului, situat în intravilanul Lugojului, cât și pentru aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu (PUD) – ”Construire locuință cu spații comerciale la parter, în regim de înălțime P+E+M”, str. Dunării nr. 2 A Lugoj, județul Timiș.
Printre subiectele ”fierbinți” ale întrunirii mai figurează aprobarea Studiului de Fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici, pentru obiectivul de investiții ”Realizare/extindere/reabilitare/modernizare a sistemelor de canalizare și stații de epurare a apelor uzate – Reabilitarea sistemului de canalizare în municipiul Lugoj” și a Studiului de Fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiții ”Realizare/extindere/reabilitare/modernizare a sistemelor de alimentare cu apă și stații de tratare a apei – Reabilitarea alimentării cu apă în municipiul Lugoj”.
În domeniul educației, aleșii vor trebui să delibereze documentația tehnico-economică, la faza Studiului de Fezabilitate, a indicatorilor tehnico-economici și a devizului general, pentru obiectivul de investiții «Laboratoare și ateliere la Liceul Tehnologic ”Valeriu Braniște”, (Construire laboratoare și ateliere la Liceul Tehnologic “Valeriu Braniște” cu măsuri de eficientizare energetică)».
Un alt punct forte al întrunirii, așa cum a fost și la ședințele de îndată, este aprobarea organigramei și a statului de funcţii ale Spitalului Municipal ”Dr. Teodor Andrei” Lugoj, secondat de rectificarea bugetului local pe anul 2024.
Printre subiectele ce vor fi dezbătute în cadrul ședinței se mai află și demararea procedurilor necesare fuziunii prin absorbție a societății Apă-Canal Lugoj S.R.L. în calitate de societate absorbită de către societatea Transport Local Lugoj S.R.L. în calitate de societate absorbantă.
Ultimul proiect ce va fi supus atenției este cel despre prorogarea termenului prevăzut la art. 2 al Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Lugoj nr. 108 din 28 iunie.
sursa: redesteptarea.ro
